۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹

معاون اول رئیس جمهور:

دغدغه دولت در آبرسانی به روستا‌ها/تکلیف درآمدهای نفتی روشن می‌شود

دغدغه دولت در آبرسانی به روستا‌ها/تکلیف درآمدهای نفتی روشن می‌شود

قم - معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دولت از اینکه روستا‌های بسیاری با تانکر آبرسانی می‌شوند رنج می‌برد، گفت: از دغدغه‌های دولت آبرسانی به روستا‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری قبل از ظهر سه‌شنبه در آیین آفتتاح پروژه‌های آب و فاضلاب استان قم، اظهار داشت: قم تکیه‌گاه اصلی این انقلاب است و هرچه بتوان به قم خدمت کرد بسیار ارزنده است.

وی گفت: برنامه‌های دولت برای توسعه قم ادامه دارد تا این استان به جایگاه مطلوب خود برسد.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: وزارت نیرو مجموعه سرزنده، پویا و با نشاطی است و تکمیل پروژه‌های فاضلاب‌ در سراسر کشور از اقدامات خوب این وزارتخانه است که در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در کشور ما از نظر تصفیه فاضلاب اقدامات خوبی صورت گرفته، افزود: از فاضلاب امروز به عنوان تولید برق و مصارف کشاورزی استفاده می‌شود و فاضلاب‌های تصفیه شده استان در تولید کشاورزی و فضای سبز قم نقش اساسی دارند.

جهانگیری گفت: از دغدغه‌های دولت آبرسانی به روستا‌ها بوده است که بیش از ۶ هزار روستا با تانکر آبرسانی می‌شود.

حجم بزرگ چند صد میلیاردی نفت در گذشته معلوم نیست کجا هزینه شده

وی با بیان اینکه حجم بزرگ چند صد میلیاردی نفت در گذشته معلوم نیست کجا هزینه شده، افزود: بعد از دهه فجر این موضوع را باز خواهیم کرد و سرنوشت ۷۰۰ میلیارد تومان درآمد نفت را روشن می‌کنیم.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: در سال ۹۰ درآمد دولت از نفت ۱۱۸ میلیارد دلار بوده در صورتی که امسال ۲۵ میلیارد دلار درآمد نفت داریم.

وی مدیرت را در حل مشکلات کشور یک نقش اساسی دانست و گفت:‌‌ همان طور که در فاضلاب تجهیر شدیم امیدواریم در دیگر بخش‌ها نیز رشد یابیم.

جهانگیری با تأکید بر اینکه سیستم بانکی باید به صحنه‌ بیاید و تولید رونق یابد، گفت: ما در دولت برنامه‌هایی داریم تا دیگر بخش‌های اقتصادی کشور فعال شود.

 

کد خبر 3045980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha